Професійна школа Інтенсив- 2019


Використай вільний час для швидкого професійного зростання!

Для активних та цілеспрямованих ми пропонуємо проект «Професійна школа Інтенсив-2019».

Пропонуємо до Вашої уваги 5 навчальних програм:

✅ Інженерна графіка

✅ Графічний дизайн

✅ Дизайн інтер'єру

✅ Архітектурний дизайн

✅ Управління бізнес-проектами

Заняття проводяться за денною, вечірньою та сесійною формами навчання.

Денна форма:

Інтенсив – щоденні заняття по 6 академічних годин, 5 разів на тиждень.

Час проведення з 9.00 до  13.30 або з 14.30 до 19.00

Стаціонар – заняття проводяться 3 рази на тиждень  по 6 академічних годин.

Час проведення з 9.00 до  13.30 або з 14.30 до 19.00

Вечірня форма:

Заняття проводяться 3 рази на тиждень .

Час проведення  з 18.00 до 21.00

Сесійна форма:

Заняття проводяться за графіком:

П’ятниця – 15.00 – 21.00

Субота –     10.00 – 16.00

Неділя –     10.00 – 16.00

Групові заняття ( 5-8 слухачів):

Тривалість програм від 120 до 140 академічних годин.

Початок  навчання  5 вересня 2019 року                                   

Вартість навчання  - 13 000 - 15 000 грн.

 

Індивідувальні заняття:

Тривалість програм від 60 до 80 академічних годин.

Початок навчання – в зручний для Вас час

Вартість навчання  - 19 000 - 25 000 грн.

Зменшіть вартість навчання за рахунок акції «Разом веселіше

 

Інженерна графіка

1. Autodesk AutoCAD

1. Інтерфейс. Налаштування робочого вікна
2. Створення графічних примітивів
3. Команди редагування без зміни розмірів
4. Команди редагування лінійних та дугових об'єктів
5. Команди конструювання
6. Засоби організації креслення
7. Робота з текстом
8. Інструменти нанесення розмірів
9. Створення складних об'єктів
10. Робота з блоками
11. Використання зовнішніх посилань
12. Атрибути блоків
13. Зв'язок з ArchiCAD
15. Призначення та роботи з файлами CUI
16. Друк
17. Уведення в трьохмірне моделювання

2. Autodesk  Revit Building

1. Основні концепції . Інтерфейс
2. Створення, редагування та управління властивостями  трьохмірних об'єктів
2.1.  Стіни
2.2. Отвори
2.3. Каталог конструктивних елементів
2.4. Вікна. Розкладення горбильків
2.5. Двері
2.6. Перекриття
2.7. Площини
2.8. Сходи
2.9. Поручні та огорожі
2.10. Крівлі і скати
3. Робота зі стилями
4. Створення розрізів та перетинань
5. Компонування аркушів та оформлення креслень
6. Створення сімейств. Сумісна робота декількох проектів (Командна робота)

3. Autodesk  Revit MEP

1. Інтерфейс
2. Створення основних архітектурних об'єктів
3. Конструювання системи опалення
4. Конструювання системи вентиляції
5. Конструювання систем водопостачання  і каналізації
6. Конструювання електричних мереж
7. Оформлення креслень та візуалізація
8. Використання сімейств.  Сумісництво  робіт проекту

Графічний дизайн

1. Adobe Illustrator

1. Інтерфейс програми Illustrator
2. Створення геометричних фігур за допомогою інструментів Illustrator
3. Інструменти малювання в Illustrator. Визначення параметрів
4. Заливання та обведення фігур та ліній
5. Редагування форми геометричних фігур та редагування ліній
6. Градієнт. Робота з вічками градієнта
7. Робота з текстом в Illustrator. Визначення параметрів тексту за допомогою палітр Character та Paragraph
8. Перетворення об'єктів
9. Робота з шарами
10. Малювання перспективи
11. Створення переходів між фігурами (ефект перетікання)
12. Створення та редагування фігур за допомогою інструмента Pathfinder
13. Інструменти викривлення об'єктів
14. Створення ефекту прозорості
15 Використання живих ефектів
16. Використання стилів
17. Комбінування графіки Adobe  Illustrator з іншими програмами Adobe

2. Corel Draw

1. Інтерфейс програми Corel Draw
2. Створення геометричних фігур за допомогою інструментів Corel Draw
3. Інструменти малювання в Corel Draw
4. Вікна налаштування. Точні операції з об’єктами
5.  Створення копії об’єкту. Монтаж та групування об’єктів. Редагування форми геометричних фігур
7. Заповнення об’єктів
8. Створення та форматування фігурного тексту. Спеціальні текстові ефекти
9. Створення та форматування простого тексту
10. Створення ефекту перетікання
11. Вільна деформація об’єктів
12. Об’єднання, перехрещення та виключення фігур
13. Створення додаткових ефектів в Corel Draw
14. Створення ефекту видавлювання
15. Імпорт та експорт зображень в Corel Draw
16. Друк зображень

3. Adobe Photoshop

1. Інтерфейс програми Photoshop
2. Виділення простих та складних областей зображень
3. Операції з виділеними областями
4. Операції з контурами виділення
5.  Створення шляхів.
6. Повернення до попереднього стану зображення.
7. Малювання у програмі Photoshop
8. Заповнення виділених областей
9. Інструменти редагування та ретушування
10. Виділення областей за допомогою "Быстрая маска"
11. Робота з каналами у Photoshop
12. Робота з шарами у Photoshop
13. Створення тексту у Photoshop
14. Операції з зображеннями в цілому
15. Найпростіша кольорокорекція
16. Тонова корекція
17. Корекція яскравості та контрастності зображення
18. Користування фільтрами у Photoshop
19. Друк зображення

Дизайн інтер'єру

1. 3D Studio MAX

1. Інтерфейс програми 3D Studio MAX
2. Робота з робочим вікном 3D Studio MAX
3. Створення простих об'єктів
4. Трансформація об'єктів
5. Копіювання та клонування об'єктів
6. Масиви об'єктів
7. Робота з групами об'єктів
8. Робота з шарами
9. Параметричні об'єкти
10. Робота з геометричними формами
11. Використання команди витягування Loft
12. Нанесення форм на поверхню 3-мірних об'єктів
13. Робота зі сплайнами
14. Зіставні об'єкти
15. Побудова рельєфу
16. Поверхні NURBS
17. Використання модифікаторів
18. Створення об'ємних об'єктів
19. Створення об'єктів за допомогою модифікаторів
20. Модифікатори редагування об'ємних об'єктів
21. Використання модифікаторів Bend, Skew, Shell
22. Модифікатори  MeshSmooth, Wave, Ripple
23. Робота з текстурою
24. Створення архітектурних елементів
25. Створення рослин
26. Камери
27. Джерела світла
28. Редактор матеріалів
29. Перелік текстурних карт

2. Adobe Photoshop

1. Інтерфейс програми Photoshop
2. Виділення простих та складних областей зображень
3. Операції з виділеними областями
4. Операції з контурами виділення
5.  Створення шляхів
6. Повернення до попереднього стану зображення
7. Малювання у програмі Photoshop
8. Заповнення виділених областей
9. Інструменти редагування та ретушування
10. Виділення областей за допомогою "Быстрая маска"
11. Робота з каналами у Photoshop
12. Робота з шарами у Photoshop
13. Створення тексту у Photoshop
14. Операції з зображеннями в цілому
15. Найпростіша кольорокорекція
16. Тонова корекція
17. Корекція яскравості та контрастності зображення
18. Користування фільтрами у Photoshop
19. Друк зображення

3. ArchiCAD

1. Інтерфейс програми ArсhiCAD
2. Основні інструменти ArсhiCAD
3. Редагування об’єктів ArсhiCAD
4. Створення дверей та вікон
5. Створення тіл видавлювання та обертання
6. Копіювання об’єктів
7. Програма StairMaker
8. Використання штрихування.
9. Робота з шарами.
10. Нанесення розмірів
11. Робота з текстом
12. Робота з зонами
13. Робота з об’эктами 3D.
14. Анімація
15. Друк плану

 

Управління бізнес-процесами

1. Управлінський облік

1. Основні поняття Управлінського обліку
2. Фінансовий та Управлінський облік – основні розбіжності
3. Задачі Управлінського обліку, способи та засоби їх реалізації
4. Основні принципи організації Управлінського обліку
5. Цілі Управлінського обліку
6. Основні етапи організації Управлінського обліку
7. Підготовка Управлінської звітності
8. Ключові моменти: бюджетування, оперативна звітність, управлінська звітність
9. Форми звітності
10. Класифікація інструментів Управлінського обліку
11. Автоматизація Управлінського обліку за допомогою "1С:ПІДПРИЄМСТВО 8.3 редакція 2.0" та "1С:Управління торгівлею для України 3.1"

2. MS Excel

1. Запуск. Вигляд екрану, книги, листи, вічка. Введення та редагування даних
2. Форматування вічок. Типи даних. Формули
3. Функції. Абсолютна та відносна адресація. Імена вічок
4. Попередній перегляд. Розподіл на сторінки. Друк
5. Діаграми
6. Ряди даних, прогресії, списки. Математичні функції. Графіки функцій
7. Використання логічної функції “ЯКЩО”
8. Аналіз даних
9. Робота з базами даних в Excel: введення та обробка даних
10. Робота з листами. Фіксування заголовків. Захист інформації. Обмін даними
11. Створення своєї панелі. Макрокоманди. Налаштування Excel

3. MS Project

1. Інтерфейс програми MICROSOFT Project
2. Планування задач
3. Призначення ресурсів витрат у програмі MICROSOFT Project
4. Ведення проекту (відстеження). Аналіз ходу виконання
5. Ведення декількох проектів. Види проектів
6. Закінчення проекту. Види відображення результатів та їх використання
7. Додаткові можливості програми

4.Візуалізація бізнес-процесів засобами  MS VISIO
  1. Поняття методу моделювання процесів
  2. Основні об’єкти моделювання процесів
  3. Основні методології опису процесів: Методологія IDEF0; Методологія IDEF3
  4. Опис бізнес-процесів та їх методи
  5. Створення діаграм MS Visio
  6. Організаційні діаграми
  7. Діаграми потоків робіт
  8. Діаграми послідовності і карти процесу
  9. Подієві діаграми (EPC Diagram)
  10. Діаграми потоків даних (DFD)
  11. Функціональне моделювання бізнес-процесів. Діаграми IDEF0
  12. Діаграми планування (календар,часова шкала,мережевий графік PERT, діаграма Ганта)
  13. Причинно-наслідкова діаграма Ісікави
  14. Наскрізний приклад опису та аналізу процесу
  15. Обмін даними з додатками
  16. Створення і зміна трафаретів та майстер-шейпів
  17. Таблиця властивостей фігури і автоматизація процесів формування діаграми
  18. Застосування інструментів бізнес-інфографіки

Архітектурний дизайн

1. 3D Studio MAX

1. Інтерфейс програми 3D Studio MAX
2. Робота з робочим вікном 3D Studio MAX
3. Створення простих об'єктів
4. Трансформація об'єктів
5. Копіювання та клонування об'єктів
6. Масиви об'єктів
7. Робота з групами об'єктів
8. Робота з шарами
9. Параметричні об'єкти
10. Робота з геометричними формами
11. Використання команди витягування Loft
12. Нанесення форм на поверхню 3-мірних об'єктів
13. Робота зі сплайнами
14. Зіставні об'єкти
15. Побудова рельєфу
16. Поверхні NURBS
17. Використання модифікаторів
18. Створення об'ємних об'єктів
19. Створення об'єктів за допомогою модифікаторів
20. Модифікатори редагування об'ємних об'єктів
21. Використання модифікаторів Bend, Skew, Shell
22. Модифікатори  MeshSmooth, Wave, Ripple
23. Робота з текстурою
24. Створення архітектурних елементів
25. Створення рослин
26. Камери
27. Джерела світла
28. Редактор матеріалів
29. Перелік текстурних карт

2. ArchiCAD

1. Інтерфейс програми ArсhiCAD
2. Основні інструменти ArсhiCAD
3. Редагування об’єктів ArсhiCAD
4. Створення дверей та вікон
5. Створення тіл видавлювання та обертання
6. Копіювання об’єктів
7. Програма StairMaker
8. Використання штрихування.
9. Робота з шарами
10. Нанесення розмірів
11. Робота з текстом
12. Робота з зонами
13. Робота з об’эктами 3D
14. Анімація
15. Друк плану

 

 

soc2
Безкоштовне підвищення кваліфікації
для фахівців будівельної галузі
awards