Курси Графічний дизайн

Курси Графічний дизайн
Вартість навчання від:
В міні-групі:
6000 грн/міс
Індивідуально:
6800 грн/міс
Тривалість занять
168 ак. год.
(7 міс)
96 ак. год.
(6 міс)

 Акція "Професійний потік"
Напрямок "ДИЗАЙН"

Міні-група (дистанційна форма навчання):

Початок навчання -  24 лютого 2024 року

Графік навчання:
Вечірня група   ср, сб   с 19.00 до 21.15   

Міні-група (дистанційна форма навчання):

Початок навчання  - 27 лютого 2024 року

Графік навчання:
Вечірня група   вт, пт   с 19.00 до 21.15    

Міні-група (дистанційна форма навчання):

Початок навчання -  04 березня 2024 року

Графік навчання:
Ранкова група   пн, чт   с 10.00 до 12.15     

 Термін навчання 7 місяців.

Вартість навчання 42000 грн (6000 грн./місяць)

Акційна пропозиція:
1. Знижка 10%, оплата 5400 грн/ етап, 7 етапів оплати
2. Знижка 15%, оплата 17850 грн/ етап, 2 етапи оплати
3. Знижка 20% оплата 33600 грн, одним платежем
Пропозиція діє з 01.02.2024 року до 14.02.2024 року

Індивідуальні заняття (дистанційна форма навчання):

Графік навчання:
Два рази на тиждань по 2 академічні години
Термін навчання 6 місяців. Вартість навчання 6800 грн./місяць

Графік навчання:
Два рази на тиждань по 3 академічні години
Термін навчання 4 місяці. Вартість навчання 10200 грн./місяць

Під час дії воєнного стану заняття проводяться ВИКЛЮЧНО за дистанційною формою навчання

Стаціонарні заняття проводяться за адресою:
м.Київ, вул.Джона Маккейна, 33
(В 5 хвилинах пішої ходи відmetro Дружби Народів).

Заняття продовжуються 2-4 академічні години.

Ви можете обрати зручний для себе час навчання в період з 9:00 до 21:00 з понеділка по суботу.

Кількість слухачів  у міні-групах – від 4 до 7, у групах від 7 до 12 осіб.

Передбачено індивідуальне навчання. 

Графічний дизайнер – спеціаліст, який займається створенням візуальних композицій за допомогою засобів та методів, що використовуються в друкарні, живопису, фотоділі, верстці. Основна діяльність графічного дизайнера полягає у наданні інформації (ідеї, повідомленню, концепції) певного візуального вигляду, доступного для сприйняття та розуміння оточуючими людьми.

Для цього широко застосовуються не тільки інструменти та методи, що використовуються в образотворчому мистецтві та друкарні, а й комп'ютерна та цифрова техніка, сучасне програмне забезпечення.

Графічний дизайн

1.Теорія графічного дизайну

1.1.Що таке графічний дизайн: його функції, завдання, приклади

  •  Функції та завдання графічного дизайну
  • Комунікація за допомогою візуальних образів
  • Сфери застосування дизайну
  • Роль дизайну в рекламі продукту та позиціонуванні бренду
  • Як передати суть та key message продукту за допомогою атрибутів та символів
  • Метафора: у чому її роль та як вона працює на різних рівнях?
  • Як досягти цілісності у своїх роботах?
  • З чого розпочати пошук концепції?
  • Де шукати референси окрім пінтересту?

1.2 Створення візуального вигляду: композиція

  • Основи композиції та її роль в оформленні.
  • Як за допомогою розташування елементів передати настрій, відчуття, враження?
  • Як звернутися до потрібної аудиторії?
  • Що таке модульна сітка, навіщо вона потрібна та як її побудувати?
  • Колір, текстури та накладення в композиції.
  • Особливості оформлення віжуалів для соціальних мереж

1.3.Колористика. Значення кольору

  • Що таке колір у дизайні?
  • Тон кольору. Яскравість, хроматичність. Насиченість.Кольорове коло.
  • Типи кольору.
  • Види колірних палітр.
  • Колірні моделі

2. Створення векторних зображень у програмі Adobe Illustrator

  1.  Інтерфейс програми Illustrator
  2. Створення векторних зображень за допомогою стандартних інструментів Illustrator
  3. Заливання об’єктів, обведення фігур, визначення товщини та стилю ліній
  4.  Редагування форми геометричних фігур та контурів. Відмальовка складних зображень
  5.  Інструменти малювання в Illustrator. Визначення параметрів пензлів, бібліотеки пензлів, створення нових та редагування існуючих пензлів
  6.  Градієнт. Сітчастий градієнт, робота з вічками градієнта
  7.  Редагування стандартних текстур та візерунків, створення нових та користування бібліотеками
  8.  Створення написів. Визначення параметрів тексту
  9.  Операції з об'єктами. Створення нових фігур шляхом взаємодії декількох об'єктів, інструменти зміни форми
  10.  Створення та редагування символів, інструмент Розпилення, створення груп символів та визначення їх параметрів
  11.  Створення переходів між фігурами (ефект перетікання)
  12.  3D ефекти. Створення об'ємних об'єктів за допомогою функцій Illustrator
  13.  Інструменти викривлення об'єктів
  14.  Використання ефектів для фігур

3. Використання програми Corel Draw для створення векторних зображень

  1.  Інтерфейс програми Corel Draw
  2.  Створення геометричних фігур за допомогою інструментів Corel Draw. Створення копії об’єкту. Монтаж та групування об’єктів
  3.  Інструменти малювання в Corel Draw, застосування бібліотек пензлів
  4.  Вікна налаштування. Точні операції з об’єктами
  5.  Заповнення об’єктів. Визначення кольору, товщини та стилю контурів та ліній
  6.  Редагування форми геометричних фігур
  7.  Створення, редагування градієнту. Сітчастий градієнт.
  8.  Візерунки: редагування, створення свого візерунку
  9.  Створення та форматування фігурного тексту. Спеціальні текстові ефекти
  10.  Створення ефекту перетікання
  11.  Вільна деформація об’єктів
  12.  Об’єднання, перехрещення та виключення фігур
  13.  Створення додаткових ефектів в Corel Draw 
  14.  Створення ефекту видавлювання
  15.  Імпорт та обрізка растрових зображень в Corel Draw 

4. Створення та обробка реалістичних растрових зображень та їх корекція у програмі Adobe Photoshop

  1. Інтерфейс програми Photoshop. Палітра Історія, повернення до попередніх станів
  2. Виділення простих та складних областей, їх переміщення, клонування, заповнення.
  3. Операції з виділеними областями, операції з контурами виділення
  4.  Створення, редагування, використання контурів, операції з контурами.
  5.  Малювання у програмі Photoshop. Динамічні характеристики пензлів. Створення нових пензлів
  6.  Створення та редагування градієнтів, стилі градієнтів, параметри
  7.  Інструменти редагування та ретушування, визначення параметрів. Ретушування портретів та реалістичних зображень
  8.  Виділення та редагування виділених областей за допомогою режиму швидкої маски
  9.  Робота з шарами у Photoshop. Трансформація зображення на шарі. Маска шару. Ефекти шарів
  10.  Поняття кольорових каналів, використання у поліграфії
  11.  Створення написів у Photoshop. Художній текст, текст-маска. Викривлення тексту
  12.  Операції з зображеннями в цілому: геометричні розміри, розрішення, обрізання зображення за певними розмірами, зміна моделі кольору
  13. Найпростіша кольорокорекція, тонова корекція, корекція яскравості та контрастності зображення
  14.  Користування фільтрами у Photoshop

5. Створення каталогів, буклетів, рекламних сторінок та багатосторінкової поліграфічної продукції у програмі Adobe InDesign

  1.  Інтерфейс програми Adobe InDesign.
  2.  Створення нової публікації. Параметри нового документу
  3.  Створення графічних блоків різної форми, іх перетворення у текстові
  4.  Параметри текстових блоків, їх визначення та зміна
  5.  Характеристики тексту, верстка текстової інформації
  6.  Створення перетікання тексту між текстовими блоками
  7.  Створення багатосторінкових документів. Управління сторінками
  8.  Стилі абзаців: визначення, використання, створення нових стилів, застосування до тексту
  9.  Створення та редагування майстер-сторінок (шаблонних сторінок)
  10.  Вставка, редагування та трансформація графічних зображень. Визначення обтікання зображення текстом
  11.  Робота з таблицями, визначення параметрів, стилі таблиці та вічок, використання табуляції
  12.  Палітра управління зв’язками у публікації, оновлення зв’язків
  13.  Збереження публікації. Формати публікації, які використовуються
  14.  Використання пакувальника

6. Використання платформи Figma  в роботі графічного дизайнера

  1. Знайомство з Figma. Інтерфейс. Робота з прямокутними фігурами. Прості фігури. Об'єднання та віднімання фігур.
  2. Основи використання шарів, фреймів та груп. Auto Layout
  3. Работа 3 масками. Кольори, градієнти,  стилі. Використання плагінів. Фотографії, монтажні області
  4. Основи Типографіки. Основи композиції, з’єднання  шрифта та зображення в єдину композицію
  5. Створення векторної графіки в Figma
  6. Ефекти Figma

Майстер класи:

1 Майстер клас: Що таке фірмовий стиль, як і формується його залежність від сфери діяльності підприємства. Стилізація і як вона допомагає при створенні логотипу

2 Майстер клас Розробка фірмового стилю для обраної компанії (наприклад, кафе та банк/стахова компанія). Особливості роботи у зовнішній рекламі, розбираємо створення макета вивіски. Створення сувенірної продукції у рамках фірмового стилю

3 Майстер клас Фірмовий стиль, що таке флаєр і як його створювати в Adobe Illustator. Відпрацьовуємо розташування тексту та фото в рекламній продукції на прикладі вибраних компаній

4 Майстер клас: Дрібниць у фірмовому стилі немає. Створення персонажа в рамках фірмового стилю.

5 Майстер клас: Фірмовий стиль і біг борди, особливості їх створення в Adobe Photoshop

6 Майстер клас: Стилізація та фото, можливості вирішення при створенні реклами

7 Майстер клас: Створення постів в інстаграм (12 постів та 4 зображення для Stories)