Курси ArchiCAD - GRAPHISOFT

Курси ArchiCAD - GRAPHISOFT
Вартість навчання від:
В міні-групі:
4800 грн/міс
Індивідуально:
5600 грн/міс
Тривалість занять
48 ак. год.
(2 міс)
28 ак. год.
(2 міс)

Акція "Професійний потік"
Напрямок "ДИЗАЙН"

Міні-група (дистанційна форма навчання):

Початок навчання  - 09 березня 2024 року 

Графік навчання:
Денна  група       вівторок  15.00-17.15
                              субота       09.00-11.15
 
Термін навчання 2 місяці.

Міні-група (дистанційна форма навчання):

Початок навчання  - 08 квітня 2024 року 

Графік навчання:
Вечірня група пн з 19.00 до 21.15 
Термін навчання 4 місяці.

Повна вартість навчання -  9600 грн.

Акційна пропозиція:
1. Знижка 10%, оплата 4320 грн./етап, 2 етапи навчання
3. Знижка 20%, оплата 7680грн., одним платежем
Акційна пропозиція діє з 01.02.2024 року до 14.02.2024 року

Індивідуальні заняття (дистанційна форма навчання):

Графік навчання:
Двічі на тиждень по 2 академічні години

Строк навчання 2 місяці. Вартість 5600 грн./міс

Під час дії воєнного стану заняття проводяться ВИКЛЮЧНО за дистанційною формою навчання

Стаціонарні заняття проводяться за адресою:
м.Київ, вул.Джона Маккейна, 33
(В 5 хвилинах пішої ходи відmetro Дружби Народів).

Заняття продовжуються 2-4 академічні години.

Ви можете обрати зручний для себе час навчання в період з 9:00 до 21:00 з понеділка по суботу.

Кількість слухачів  у міні-групах – від 4 до 7, у групах від 7 до 12 осіб.

Передбачено індивідуальне навчання. 

 ArchiCAD - GRAPHISOFT

Програма ArchiCAD є основною програмою архітектурного проектування і використовується інженерами-будівельниками та архітекторами для  створення різноманітних проектів. Слухачі зможуть створити  креслення будь-якої будівлі та побачити його у трьохвимірному просторі. Наприкінці курсу слухачі створюють та захищають  власний проект, який може стати першим кроком в їх професійній діяльності.

Програма курсу "ArсhiCAD - GRAPHISOFT"

1. Інтерфейс програми ArсhiCAD
2. Основні інструменти ArсhiCAD
3. Редагування об’єктів ArсhiCAD
4. Створення дверей та вікон
5. Створення тіл видавлювання та обертання
6. Копіювання об’єктів
7. Програма StairMaker
8. Використання штрихування
9. Робота з шарами
10. Нанесення розмірів
11. Робота з текстом
12. Робота з зонами
13. Робота з об’єктами 3D.
14. Анімація
15. Друк плану