Курси 3D ВІЗУАЛІЗАЦІЯ

Курси 3D ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
Вартість навчання від:
В міні-групі:
3125 грн/міс
Індивідуально:
4800 грн/міс
Дистанційно
4800 грн/міс
Тривалість занять
96 ак. год.
(4 міс)
48 ак. год.
(3 міс)
48ак. год.
(3 міс)

 

Міні-група (дистанційна  форма навчання):

Початок навчання  - 05 жовтня 2021 року

Графік навчання:

  1. Денна група       вт,пт з 15.00 до 17.15 

Міні-група (дистанційна  форма навчання):

Початок навчання  - 05 жовтня 2021 року

Графік навчання:

  1. Вечірня група        вт,пт з 19.00 до 21.15

Термін навчання 4 місяці. Вартість навчання 3125 грн/місяц

 

Індивідуальні заняття (дистанційна  форма навчання):

Графік навчання:

  1. Двічі на тиждень по 2 академічні години        

Термін навчання 3 місяці. Вартість навчання 4800 грн/місяць

Стаціонарні заняття проводяться за адресою:
м.Київ, вул.Джона Маккейна, 33
(В 5 хвилинах пішої ходи відmetro Дружби Народів).

Заняття продовжуються 2-4 академічні години.

Ви можете обрати зручний для себе час навчання в період з 9:00 до 21:00 з понеділка по суботу.

Кількість слухачів  у міні-групах – від 4 до 7, у групах від 7 до 12 осіб.

Передбачено індивідуальне навчання. 

3D-візуализація - це процес створення графіки і рендерінга проектів за допомогою 3D-програм. 3D- візуализація використовується у багатьох галузях: від архітектури, кінематографу і розробки ігор до проектування і промислового виробництва.

Що стосується дизайну, а саме дизайну інтер'єрів, то тривимірна візуалізація інтер'єрів представляється невід'ємною частиною роботи сучасного дизайнера.
За своєю суттю 3D візуалізація інтер'єру - це тривимірна графіка, яка може замінити фотографію. Але сфотографувати ми можемо тільки те, що вже існує, а візуалізація демонструє те, що ми хочемо отримати. Ця технологія впродовж останнього десятиліття перетворилася на один з найбільш затребуваних способів створення високоякісного цифрового контенту.

Програма курсу "3D ВІЗУАЛІЗАЦІЯ" 

1. Введення. Історія графіки, основні технології. Формати. Векторна і растрова графіка
2. Інтерфейс 3d Max, основні технології та алгоритми
3. Моделінг і трансформація - Інструменти пересування, обертання, масштабування
- Віддзеркалення
- Вісі та управління вісями
- Модифікатори Edit Poly, Symmetry, Shell та ін.
4. Сплайни, модифікатори моделінга
- Створення та управління сплайном
- Модифікатори Edit Spline. Lathe, Extrude. Допоміжні модифікатори
5. Corona Renderer. Введення, налагодження, технології
6. Управління камерю та її налагодження. Види джерел світла та їх налагодження
7. Модификатори  та альтернативні методи моделювання. Модификатори Meshsmooth, Turbosmooth, Sweep. Loft, Boolean
8. Постановка сцени, світло, матеріали
9. Матеріали
- Теорія матеріалознавства 
- Інтерфейс редактора матеріалів  
- Налаштування і властивості матеріалів
- Теорія текстурних координат  
- Модифікатори MaoScaler, UVWmap
10. Пошук, отримання і використання сторонніх моделей і матеріалів Скрипти. Їх види і призначення. Способи встановлення
11. Використання сторонніх програм в техпроцессе(ShaderMap, PixPlant, Marvelous и.т. д)
12. Постановка фінальної сцени
13. Adobe Photoshop . Призначення, можливості, інтерфейс, функціонал. Інструменти коригування зображення і ретуші. Шари. Інструменти малювання.
14. CorelDraw. Призначення, можливості, інтерфейс, функціонал. Інструменти креслення і редагування. Заливки і обведення
15. AutoDesk Autocad. Призначення, можливості, інтерфейс, функціонал, налаштування.Інструменти креслення і редагування. Шари. Розмірні лінії. Інструменти модифікацій 

soc2
Безкоштовне підвищення кваліфікації
для фахівців будівельної галузі
awards